Γενικοί όροι Επιστροφής
Αν επιθυμείς να επιστρέψεις το προϊόν που παρέλαβες γιατί είναι ελαττωματικό, λάθος ή αν απλά άλλαξες γνώμη μπορείς να στείλεις ένα email στο sales@autocenter.gr και να υποβάλεις ένα αίτημα επιστροφής.Αφού λάβεις το απαντητικό μας email μπορείς να στείλεις το προϊόν στη διεύθυνση Σπύρου Λούη 1,Ελευθέριο Κορδελιό τκ 56334 Θεσσαλονίκη.
Υπαναχώρηση
Έχεις το δικαίωμα να επιστρέψεις τα προϊόντα που αγοράζεις μέσω του Καλαθιού της autocenter εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους. Εάν η παραγγελία έχει πραγματοποιηθεί από φυσικό πρόσωπο (χωρίς να ζητηθεί έκδοση τιμολογίου), τότε δικαιούσαι να ασκήσεις το δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση του προϊόντος, ζητώντας επιστροφή χρημάτων.
Σημείωσε ότι το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων. Διάβασε αναλυτικά όλες τις εξαιρέσεις στην παράγραφο “Περιορισμοί επιστροφών”.
Παράδοση λανθασμένου ή ελλιπούς προϊόντος
Στην περίπτωση που το προϊόν που σου αποστείλαμε είναι άλλο από αυτό που παρήγγειλες, ή εάν λείπει κάποιο μέρος ή εξάρτημά του, μπορείς να το επιστρέψεις σημειώνοντας στο email ως λόγο επιστροφής “Δεν είναι αυτό που παρήγγειλα”.
Προϊόντα που έχουν υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά
Σε περίπτωση παραλαβής κατεστραμμένου κατά τη μεταφορά προϊόντος, μπορείς να αρνηθείς την παραλαβή του στη μεταφορική εταιρεία και να επικοινωνήσεις μαζί μας στέλνοντας email στο sales@autocenter.gr για να προβούμε άμεσα σε αποζημίωση ή αποστολή νέου προϊόντος.
Εάν το διαπίστωσες κατά το άνοιγμα της συσκευασίας, μπορείς να γράψεις “Είναι ελαττωματικό ”ως λόγο επιστροφής, να επισυνάψεις τις φωτογραφίες της ζημιάς και να συμπληρώσεις στα σχόλια την ένδειξη “Καταστροφή κατά την μεταφορά" ή κάτι αντίστοιχο, για να επιστρέψουμε τα χρήματά σου πίσω ή να αντικαταστήσουμε το προϊόν.
Ελαττωματικό προϊόν
Στην περίπτωση που ένα προϊόν που αγόρασες παρουσίασε κάποιο ελάττωμα, έχεις το δικαίωμα να το επιστρέψεις σύμφωνα με τα άρθρα 534 και επόμενα του Αστικού Κώδικα.
Για να επεξεργαστούμε στον συντομότερο δυνατό χρόνο το αίτημα επιστροφής, καλό θα είναι να φωτογραφίσεις το προϊόν που θέλεις να επιστρέψεις. Φρόντισε οι φωτογραφίες που θα στείλεις στο email επιστροφής να απεικονίζουν καθαρά το ελάττωμα, εάν αυτό είναι ορατό. Περίγραψε το πρόβλημα ώστε η ομάδα μας να έχει την πλήρη εικόνα της βλάβης. Θα επεξεργαστούμε το αίτημά σου και θα σου αποστείλουμε e-mail για την εξέλιξή του και όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την ολοκλήρωση της διαδικασίας.
Νόμιμη Εγγύηση
Η νόμιμη εγγύηση συνίσταται στην ευθύνη που έχει ο πωλητής αν το προϊόν, κατά την παράδοση του στον καταναλωτή, είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του, όπως αυτά περιγράφονται από τον πωλητή. Η διάρκεια της νόμιμης εγγύησης για καινούρια και μεταχειρισμένα προϊόντα είναι δύο (2) χρόνια υπό τις προϋποθέσεις του νόμου.
Επειδή η νόμιμη εγγύηση απορρέει απευθείας από το νόμο υφίσταται σε κάθε περίπτωση, είτε μνημονεύεται είτε όχι από τον εκάστοτε πωλητή.
Εμπορική Εγγύηση
Κάποια προϊόντα συνοδεύονται από Εμπορική Εγγύηση η οποία προσφέρεται προαιρετικά από τον πωλητή ή κατασκευαστή, και αφορά επισκευή προϊόντος, αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων, σύμφωνα με τους όρους που ορίζει ο κατασκευαστής και σε εγκεκριμένα από αυτόν «Κέντρα Επισκευής» (service centers). Η Εμπορική Εγγύηση έρχεται να σε καλύψει επιπρόσθετα των δικαιωμάτων που έχεις από τη νόμιμη εγγύηση.
Για πληροφορίες σχετικά με την εμπορική εγγύηση του προϊόντος που αγόρασες μέσω της autocenter, μπορείς να ανατρέξεις στη συσκευασία του προϊόντος. Επίσης, μπορείς να επισκεφτείς την ιστοσελίδα του κατασκευαστή ή να επικοινωνήσεις μαζί μας για να σε καθοδηγήσουμε περαιτέρω.
Επιστροφή Χρημάτων και Αντικατάσταση
Για τις επιστροφές λόγω υπαναχώρησης, η διαδικασία επιστροφής χρημάτων ή αντικατάστασης ξεκινά άμεσα, με την παράδοση του δέματος προς επιστροφή στη μεταφορική εταιρεία. Οι επιστροφές που αφορούν ελαττωματικά προϊόντα περνούν από τη διαδικασία τεχνικού ελέγχου πριν προχωρήσουμε σε αποζημίωση, ώστε να επιβεβαιωθεί ο λόγος επιστροφής και να διαπιστωθεί ότι η βλάβη προκύπτει από κατασκευαστικό λάθος και όχι λόγω κακής μεταχείρισης. Σημείωσε ότι κάποια προϊόντα θα πρέπει να ελεγχθούν από ειδικό τεχνικό σε εξουσιοδοτημένο service και ενδεχομένως να χρειαστεί μεγαλύτερο χρονικό διάστημα για να εγκριθεί η επιστροφή χρημάτων ή η αντικατάσταση.
Εφόσον ολοκληρωθεί η διαδικασία, θα προχωρήσουμε σε ό,τι επέλεξες στο email επιστροφής. Εάν διάλεξες την επιστροφή χρημάτων και η εξόφληση της παραγγελίας σου είχε πραγματοποιηθεί με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, θα επιστρέψουμε το ποσό που έχεις καταβάλει για τη συγκεκριμένη αγορά, στην πιστωτική ή χρεωστική κάρτα που χρησιμοποίησες για την εν λόγω παραγγελία. Τα χρήματά σου αποδεσμεύονται άμεσα από εμάς, αλλά ενδέχεται να υπάρξουν περαιτέρω καθυστερήσεις μέχρι και 10 εργάσιμες ημέρες, για να εκκαθαρίσουν το ποσό οι τράπεζες.
Εάν η παραγγελία σου έχει εξοφληθεί σε δόσεις, η πίστωση του ποσού στην κάρτα σου θα πραγματοποιηθεί σε δόσεις ανάλογες των δόσεων της αγοράς. Σημείωσε εδώ ότι, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, ενδέχεται να μη σου επιστραφεί το σύνολο του ποσού που έχεις καταβάλει, εάν έχεις χρησιμοποιήσει το προϊόν περισσότερο από όσο είναι αναγκαίο για να διαπιστώσεις τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία του. Σε περίπτωση εξόφλησης της παραγγελίας σου με αντικαταβολή, θα πρέπει να μας κοινοποιήσεις τα στοιχεία του τραπεζικού σου λογαριασμού και συγκεκριμένα: ΙΒΑΝ λογαριασμού, τραπεζικό ίδρυμα, ονοματεπώνυμο δικαιούχου (το οποίο θα πρέπει να είναι ταυτόσημο με το πρόσωπο που παρέλαβε και εξόφλησε την παραγγελία) καθώς και κάποιο αποδεικτικό (π.χ. φωτογραφία από την αρχική σελίδα του βιβλιαρίου καταθέσεων ή φωτογραφία από το web banking όπου φαίνεται το όνομά σου) ότι ο συγκεκριμένος λογαριασμός ανήκει σε εσένα. Αν δεν έχεις τραπεζικό λογαριασμό στον οποίο να εμφανίζεσαι ως ο κύριος δικαιούχος, θα χρειαστεί να ανεβάσεις στη φόρμα επιστροφής και μια υπεύθυνη δήλωση, επικυρωμένη από ΚΕΠ, ότι επιθυμείς την κατάθεση των χρημάτων σου σε λογαριασμό τρίτου. Σημείωσε εδώ ότι, το κόστος της αντικαταβολής, που είναι 2,50 € ανά αποστολή δεν επιστρέφέται
Εάν έχει επιλεχθεί η αντικατάσταση, θα προβούμε σε αποστολή νέου προϊόντος .
Εφόσον το παρέχει η εμπορική εγγύηση, για κάποιες κατηγορίες προϊόντων είναι δυνατή η επιλογή της επισκευής, εάν το επιθυμείς ,σημείωσε το στο email και εμείς θα σε ενημερώσουμε για τη διαδικασία.
Για τις επιστροφές λόγω παραλαβής λάθος προϊόντων, θα επιλέξουμε είτε να σου αντικαταστήσουμε το λανθασμένο προϊόν με το ορθό είτε να σου επιστρέψουμε το αντίτιμο της αγοράς σου.
Περιορισμοί επιστροφών
Χρονικό περιθώριο επιστροφής προϊόντων
Σε περίπτωση υπαναχώρησης ή παραλαβής λάθος προϊόντος το αίτημα επιστροφής πρέπει να καταχωρείται μέσα σε διάστημα 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Μετά από το διάστημα αυτό η επιστροφή δε μπορεί να γίνει δεκτή.
Προϊόντα που έχουν εμφανίσει κάποια βλάβη, μπορούν να επιστραφούν μέσα στο χρονικό διάστημα που ορίζεται από τη νόμιμη ή και την εμπορική εγγύηση τους. Θα βρεις περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις εγγυήσεις στην παράγραφο Ελαττωματικό προϊόν.
Παραστατικό αγοράς
Για να μπορέσεις να επιστρέψεις ένα ελαττωματικό προϊόν θα πρέπει να έχεις κρατήσει το παραστατικό αγοράς.
Αν έχεις παραλάβει τιμολόγιο, θα πρέπει να εκδώσεις δελτίο αποστολής και να το συμπεριλάβεις στη συσκευασία. Το κατάστημα θα σου αποστείλει το πιστωτικό τιμολόγιο αφού παραλάβει τα προϊόντα.
Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης
Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται σε:
1.Προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί μετά την παραλαβή
2.Προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί κατά παραγγελία, σύμφωνα με προδιαγραφές τις οποίες έχει θέσει ο καταναλωτής (π.χ καλύμματα καθισμάτων και πατάκια αυτοκινήτων)
3.Προϊόντα που έχουν αγοραστεί με τιμολόγιο (1α περ. 1 του ν. 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών).
Για παραγγελίες για τις οποίες έχει γίνει έκδοση τιμολογίου βάσει νόμου δεν υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής με αιτιολογία την υπαναχώρηση. Κάθε αγορά με έκδοση τιμολογίου αποτελεί σύμβαση μεταξύ δύο συμβαλλόμενων με αντικείμενο την απόκτηση προϊόντων που προορίζονται για επαγγελματική και όχι προσωπική χρήση. Δεδομένου ότι ο πωλητής έχει αποστείλει το σωστό προϊόν, το οποίο δεν παρουσιάζει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, η σύμβαση δεν παρέχει στον αγοραστή το δικαίωμα υπαναχώρησης. Τα παραπάνω προκύπτουν από το 1α περ. 1 του ν. 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών.
Οδηγίες προετοιμασίας και προϋποθέσεις για την αποδοχή της επιστροφής
Για να δεχτούμε την επιστροφή σου, θα πρέπει:
· Το προϊόν να είναι καλά συσκευασμένο σε ανθεκτικό κουτί. Προτίμησε την αρχική συσκευασία, αν δεν την έχεις, διάλεξε μια συσκευασία που θα προστατεύει το προϊόν από οποιαδήποτε φθορά κατά τη μεταφορά. Αν το προϊόν είναι ήδη μέσα σε κουτί, τότε πρόσθεσε ένα περιτύλιγμα ή μια σακούλα, ώστε να μην τοποθετηθεί το voucher αποστολής πάνω στο πρωτότυπο κουτί.
· Σε περίπτωση επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος, το δέμα να περιλαμβάνει την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το δελτίο αποστολής - επιστροφής εάν η αγορά πραγματοποιήθηκε με τιμολόγιο.
Σε περίπτωση υπαναχώρησης ή επιστροφής μη χρησιμοποιημένου προϊόντος, θα πρέπει επιπλέον να φροντίσεις:
· Tο προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, με το σύνολο των εξαρτημάτων και των εντύπων που το συνοδεύουν. Συγκεκριμένα τα προϊόντα προς επιστροφή θα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση και να μην έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις (π.χ. προστατευτικά, καρτελάκια, ετικέτες).
· H συσκευασία του θα πρέπει να είναι η αυθεντική και σε άριστη κατάσταση. Δεν μπορούμε να δεχτούμε επιστροφές στα προϊόντα με κατεστραμμένη, ελλιπή ή με εμφανή σημάδια φθοράς συσκευασία.